Το σύστημα διαχείρισης διαχείρισης αδειών ταχυπλόων σκαφών είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα το οποίο χρησιμοποιείται από τα στελέχη του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ για την:
Ο υποψήφιος πριν μπορέσει να καταχωρήσει την αίτηση του θα πρέπει να συνδεθεί στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας το e-mail του. Πριν γίνει αυτό, θα πρέπει να εγγραφεί στο σύστημα χρηστών του ΥΝΑ επισκεπτόμενος την Υπηρεσία Χρηστών ΥΝΑ .
Αφού ολοκληρώσει επιτυχώς την εγγραφή του θα πρέπει να επισκεφθεί ξανά την εφαρμογή διαχείρισης αδειών ταχυπλόων και να συνδεθεί ξανά με τα credentials (email/password) με τα οποία γράφτηκε στην υπηρεσία χρηστών.
Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή ο χρήστης θα πρέπει να ενεργοποιήσει το λογαριασμό του χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο που θα του αποσταλλεί αυτόματα στο e-mail του.
Αμέσως μετά τη σύνδεση του ο υποψήφιος θα μπορεί να πατήσει το κουμπί Συνέχεια ώστε να προχωρήσει στη σελίδα διαχείρισης των αιτήσεων του. Εδώ θα έχει δύο επιλογές:
Ο υποψήφιος πατώντας το κουμπί "Νέα αίτηση για εξετάσεις" θα πρέπει να συμπληρώσει τα στοιχεία της αίτησης του. Όλα τα στοιχεία θα πρέπει να συμπληρωθούν με κεφαλαίους, ελληνικούς χαρακτήρες. Πέραν των στοιχείων της αίτησης του θα πρέπει να επιλεγεί και μια Λιμενική Αρχή για την κατάθεση της αίτησης του. Ο υποψήφιος μπορεί να δει τις ημερομηνίες εξετάσεων κάθε Λιμενικής Αρχής στην αντίστοιχη σελίδα.
Αφού ολοκληρώσει τη συμπλήρωση των στοιχείων ο υποψήφιος πατά στο κουμπί "Αποθήκευση" ώστε να δημιουργηθεί η νέα αίτηση. Στη συνέχεια θα μεταφερθεί αυτόματα στη σελίδα Πληροφοριών της αίτησης του. Εδώ, μπορεί να δει τα στοιχεία που έχει συμπληρώσει ενώ έχει τις εξής επιλογές:
Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησης πραγματοποιείται κράτησης θέσης για το συγκεκριμένο υποψήφιο στην ημερομηνία εξέτασης που επέλεξε και οριστικοποιείται η αίτηση του (δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν αλλαγές).
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο υποψήφιος θα πρέπει να εκτυπώσει την αίτηση του χρησιμοποιώντας το κουμπί "Εκτύπωση αίτησης" και να προσέλθει με αυτή την εκτύπωση και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη Λιμενική Αρχή της επιλογής του, όπου και μπορεί να γίνουν αλλαγές σε περίπτωση τυχόν σφάλματος.
Εκεί θα γίνει και η οριστική αποδοχή της αίτησης. Σημειώνεται ξανά ότι η προσκόμιση των δικαιολογητικών και αποδοχή της αίτησης πρέπει εντός πέντε ημερών (05) από την υποβολή της.Σε περίπτωση που ο υποψήφιος αποτύχει στη θεωρητική (γραπτή) εξέταση είτε σε περίπτωση που επιτύχει στη θεωρητική (γραπτή) εξέταση αλλά αποτύχει στην πρακτική εξέταση μπορεί να καταθέσει αίτηση για "Επανεξέταση" με τη συγκεκριμένη επιλογή. Η επανεξέταση μπορεί να γίνει μόνο στην ίδια Λιμενική Αρχή στην οποία έγινε και η αρχική εξέταση όπου και κρατείται ο φάκελος του. Αφού επιλέξει την "Επανεξέταση", θα πρέπει να επιλέξει μια προηγούμενη αίτησή του που έχει αποτύχει καθώς και τη νέα ημερομηνία εξέτασης. Κάθε υποψήφιος μπορεί να επανεξεταστεί όσες φορές θέλει σε διάστημα τριών (03) ετών από την αρχική αίτηση στην οποία απέτυχε. Στη συνέχεια θα πρέπει να προσέλθει στη Λιμενική Αρχή για να προσκομίσει τα δικαιολογητικά επανεξέτασης και να γίνει αποδεκτή η αίτηση του αντίστοιχα με την κανονική αίτηση συμμετοχής σε εξετάσεις.
Μέσω του συστήματος e-ΔΛΑ είναι δυνατή η ηλεκτρονική υποβολή κατάθεσης του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών, συμπεριλαμβανομένων και των εισφορών για συμμετοχή σε εξετάσεις προς απόκτηση άδειας τ/χ σκάφους, για ανανέωση άδειας τ/χ σκάφους, για έκδοση άδειας λόγω απώλειας, καθώς και για έκδοση άδειας άνευ εξετάσεων. Επισκεφθείτε την αντίστοιχη κατηγορία αιτήσεων του e-ΔΛΑ για να πραγματοποιήσετε την αίτηση σας.
Σημειώνεται ότι για τη συμμετοχή σε εξετάσεις είναι απαραίτητο να υποβάλετε την αίτηση σας και στο παρόν Πληροφοριακό Σύστημα Έκδοσης Αδειών Χειριστή Ταχυπλόου Σκάφους.
Στον πίνακα "Οι αιτήσεις μου" μπορεί να δει το σύνολο όλων των αιτήσεων που έχει καταθέσει ο συγκεκριμένος χρήστης ενώ κάνοντας κλικ επάνω στην ημερομηνία κάθε αίτησης θα μεταφερθεί στη σελίδα πληροφοριών της συγκεκριμένης αίτησης.
Η φωτογραφία επάνω στην άδεια εκτυπώνεται σε ένα μικρό ορθογώνιο μεγέθους ~ 1,9 cm x 2,2 cm (πλάτος x ύψος – width x height). Λόγω αυτού του γεγονότος υπάρχουν οι εξής 2 απαιτήσεις:
Για τη δημιουργία κατάλληλης φωτογραφίας την οποία μπορείτε να ανεβάσετε απευθείας στο ΠΣΕΑΧΤΣ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή αποκοπής φωτογραφιών.
Από τη θερινή εξεταστική περίοδο (εξετάσεις που πραγματοποιούνται από 01/04/2021) θα πραγματοποιηθούν ορισμένες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του ΠΣΕΑΧΤΣ ώστες να διασφαλιστεί πλήρως η μη αποποίηση ευθύνης (non-repudiation) των αιτούντων. Συγκεκριμένα:
Σε περίπτωση προβλημάτων με τη χρήση της εφαρμογής παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής.